Torsdag- Tråkväder

Hej på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu då.
Kan börja med gårdagen.
Gick och lämnade Sonny på dagis, in och handlade innan jag gick hem.
Damma och dammsugade när jag kom hem, och vattnade blommor.
Drack ett par koppar kaffe sen gick jag över till mamma en sväng innan hon skulle till vc och ta prover igen så jag gick med mamma den vägen till dagis.

Kom hem efter att han hämtat Sonny så lagade vi mat. Blev spagetti och kassler med beasås.
Efter diskningen så blev det bakning av muffins.

Sen kom två av mina bröder, mamma och Bosse och även A.
Så vi drack kaffe och fikad och prata.
Fick även en ZTE blade igår. vad har jag gjort för att förtjäna detta.
Iförrgår var det rosor och igår en mobil.

Ja vad ska man säga.

Sonny fick sitta på potta igår och han lyckades kissa fyra ggr första gången kom han med potta och ska kiss.
Och har även kissat 1 gång idag.

Jag är på lite dåligt humör idag. Inte sovit många timmar i natt. Somna vid 1.30 och Sonny vaknad kl 6. Jippie. Nä nu ska jag sätta på en kanna kaffe och hoppas på att de blir bättre.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer
Postat av: GayHenke

Siddu, alla motgångar leder till något bra!



kram älskade syster!

2012-05-10 @ 15:19:35
URL: http://gayhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0