Ingen insperation

Hej på er där ute!
 
Som rubriken lyder så har jag ingen insperation till att skriva så ofta.
Vet inte varför helt enkelt.
 
Men kan dra lite snabbt om vad vi har gjort senaste veckan.
I måndags så var jag upp och tog en massa blodprover.
Sen gick ja och lämnade Sonny på dagis.
Tisdagen så gjorde vi inte mycket, mest bara lugnt hela dagen.
Skulle ha åkte in till ludvika men blev inget med de, då jag fick reda på att jag skulle på möte kl 13.
Och då hade  vi bara hunnit vara inne i stan i ca 1 timme. Och de är ju inget tyckte både jag och mamma.
Så vi gick och fikade och greja lite, sen på em följde vi med mamma och Bosse till stan.
Så då fick man sig en tur dit iaf.
Köpte en julklapp så nu är de bara kvar till 9 personer att köpa.
Vilket inte är så kul.
 
I onsdags så gick jag och lämnade Sonny på dagis och sen ner till Bosses kusin som skulle tatuera mig.
Och denna gång gjorde de inte ont tycker jag.
Och nöjd blev ja. Så nu är de bara att fixa till hjärtat eller rättare sagt göra en coverup på hjärtat.
Så han får komma på något som passar till andra tatueringen.
Men tror de lutar åt någon blomma.
Bild kommer iaf längre ner på nya tatueringen.
 
Jag och Sonny sov hos mamma fårn onsdag kväll till fredagen.
Dels för att mamma skulle med till falun i torsdags då Sonny sövdes för att dom skulle kolla i hans näsa.
Jag klarade inte av att gå med in när han skulle sövas så frågade Sonny vem som skulle följa med så han sa mommo.
Så tack älskade mamma/mommo för att du ställer upp.
När han vaknade så var han väldigt ledsen men somnade igen och sov drygt ett par timmar.
Sen väckte vi honom och han fick 2 piggeliner.
Och när han hade kissat fick vi åka hem.
Dom brände ett lite blodkärl i näsan på honom.
 
När vi väl kom på busse till ludvika så somnade han igen med det gjorde inget.
Sen somnade han runt 21 på kvällen.
 
Jo en sak innan jag fortsätter med veckan.
Nu har jag sagt upp kontakten med pappa helt efter att han sa att han bryr sig mer om hans "nya" än om oss barn och att han inte älskar oss barn.
 
I fredags så tog vi det lugnt och var ut och gick med mamma och kollade runt på byn.
Sonny sov ingen middag i fredags. Och när jag städade i fredags så försvann hans napp.
Vet inte nå vart den är.
Så Sonny har varit nappfri sen i fredags kl 17. Och de har gått väldigt bra måste jag säga.
Bättre än jag trodde de skulle göra.
 
I går så bakade jag  massor. 2 Påsar muffins, en rulltårta och nougatkaka.
Annars var de bara lugnt igår och ingen middagssovning igår heller.
Han fårgade bara efter nappen ett par gånger.
 
Och vad händer idag då?
Jo jag ska jobba mellan 16-21.
 
Vaknade imorse av världes drygaste hosta och nästäppa.
Blä, Men nu känns de lite bätter och tur är väl att man har nässpray.
Så jag ska trycka i mig några ipren  mot huvudvärk och mensvärk sen.
 
Strax ska vi upp på byn och handla lite .
 
Här är bilden på nya tatueringen
 
"Tårar är ord från hjärtat som munnen inte klarar av att säga"
 
Skriver någon dag när jag känner för de.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0