Jaha nu var det fredag

Hej på er där ute!
 
Nu skriver jag lite igen då.
 
Ja som vanligt så vaknade Sonny tidigt och då menar jag för kl 6. Vilket jag tyckte var jobbigt då jag somnade runt 2 någon gång.
Men de tog ett tag innan jag klev upp.
Jag komm upp efter kl 6.
Såg då att sonny hade tänt lampan i vardagsrummet.
 
Men inge tråkiga miner från Sonny nu på morgonen.
Gick hur bra som helst att få på honom kläderna idag.(kors i taket).
 
Som sagt igår gick vi till mamma och hann även träffa mormor en sväng.
Var hos mamma till kl var ca 16 sen gick vi hem .
Sonny sov ingen middag igår och de resulterade i att han somnade väldigt fort.
Plus att han vaknade en gång och somnade inte om förens ca 30-40 min efter de.
Och jag kollade självklar på Twilight.
Så jävla bra filmer.
 
Så nu måste jag få hem Breaking dawn part 1, så jag kan se den igen.
 
Iaf Sonny slutar kl 14 då är de bara att skynda sig och hämta honom, hem och fixa iordning de som ska ner till tvättstugan och sätta igång med tvätten.
Laga mat och greja för att sedan göra en sak jag kan skriva om senare.
 
Och ikväll så ska lillebror Henke och jag kolla på FILM:).
Skönt att umgås med han också, vilket inte händer ofta längre.
Så de ska bli kul.
 
Ja vad händer mer då? Hmm inget speciellt vad jag vet.
Men jag skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0