LIVET

Hej på er där ute!
 
Jag vet det var ett bra tag sen jag skrev.
Men de har varit ganska mycket nu.
 
I onsdags var jag till läkaren om min vikt, så vi diskuterade runt vikten och kom fram till en sak.
Så nu jävlar börjar de hända grejjer.
Men innan de så måste jag upp till vårdcentralen och ta en massa prover, ska till sömnlabb, men vet inte än när de blir.
Men dom sa att jag skulle ringa när jag har fått papper därifrån och säga vad de handlar om så jag får tid fortare.
Så nu ni händer de grejjer.
 
Och fullt upp nu i helgen blir de också.
Imorgon så ska jag jobba 15-21, så Sonny ska sova hos sin mormor.
Sen söndag så jobbar jag mellan 7-15. Efter jobbet hämta upp Sonny och sedan vidare för att bli tatuerad.
Full späckad helg med andra ord.
 
På måndag morgon kl 8:15 så ska jag vara på vårdcentralen och ta proverna som måste göras.
Tisdag så har jag inget vad jag vet iaf.
Onsdag så ska vi tvätta lite.
 
Och så kommer torsdagen då vi ska upp tidigt för att åka till Falun.
Sonny ska ju sövas ner så dom kan kolla i hans näsa och se varför han blöder näsblod så ofta.
Ja så ser våran vecka ut.
Och så ska jag jobba nästa helg också.
Och bara kväll den helgen.
 
Men men jag skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0