Söndag förmiddag

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen, men en kopp kaffe som vanligt.
Sonny sitter och kollar på Bambi.
Shit vad det är länge sen man såg dom filmerna.
Den här filmen är inte den nya versionen, utan den man såg när man var liten.
 
"Stampe? Ja mamma" haha.
 
Går dagen så tog vi de lugnt fram till klockan ett.
Mamma och Bosse hämade oss och Sonny hann sova middag innan de.
Väl hemma hos mamma så dricker vi kaffe och pratar och jag provade mina skor som mamma och Bosse köpte med åt mig när dom var och handlade i fredags.
Blev ett par uggs. Skönta som bara den, men kommer inte använda dom när snön har lagt sig ordentligt.
För då bryter jag benen av mig.
 
VI skulle ha grillat hos mamma igår, men de blev istället potatisgratäng och fläskfilé.
Gott som bara den när mamma gör de.
Sen blev vi kvar ett tag till. Sen följde Henke och Marcus med oss hem.
Sonny tvärslocknade när vi kom hem kl 20.
 
Henke skulle egentligen ha tatuerat igår, men han glömde nyckeln.
Men vi drack lite kaffe och kollade på film.
Skulle ha kollat på The hunger games, men den ville inte funka.
Så de fick bli 8 legs. står att de ska vara en thriller, men tycker nästan de var lite komedi i den.
Sen gick dom hem och jag kollade på TV innan jag la mig.
På 6an var det Prom night.
Såg inte från början, men bra var den iaf.
När den slutade kl 1 så gick jag och la mig.
Sonny väckte mig runt 6.45 imorse. Var inte speciellt pigg då, men nu börjar jag bli skapligt pigg iaf.
 
Vad vi ska göra idag vet jag inte riktigt än.
Tråkigt väder ute, regnar emellan åt.
Jo jag glömde skriva igår att jag har skrivit ett brev till pappa på 4 sidor, som han förmodligen får på måndag.
Men är inte säker på om han kommer läsa de.
Men men hoppas kan man ju göra, då kanske han fattar att vi vill ha tillbaka våran pappa.
Just nu bryr han sig inte ett skit om oss.
 
Men men nu ska jag kolla runt lite grann.
Skriver mer senare.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0