Torsdag idag

Hej på er där ute!
 
Nu skriver jag igen.
Ja nu på morgonen så klev vi upp kl 6:30 då Sonny väckte mig.
Slog på TVn och jag fixade kaffe.
Gick ut på balkongen som jag göra varje morgon.
 
Sen satt jag mig med Sonny och kollade på TV med honom.
Efter de blev de frukost åt Sonny (jag själv har slutat äta frukost igen).
När han hade ätit frukost så fixade jag disken.
 
Gjorde iordning mig, plockade ögonbrynen, plattade håret och sminkade mig.
Kände att jag var tvungen att göra de då jag känner mig helt svälld runt ögonen.
 
Twilight har ju gått på 5:an denna vecka tredje filmen går ikväll.
Iaf i förrgår när jag tittade så självklart kom de några tårar, men igår då blev det inte några tårar utan många tårar.
Allt kom som jag har hållt inom mig.
Drygt sånt där. Det är därför jag är svullen runt ögonen.
Men men man behöver gråta ibland.
 
Aja nu sitter iaf Sonny och kollar på film.
Men konstigt filmen är helt ny men de är hack i skivan.
 
Vid elva halv tolv så ska vi till mamma så innan dess så ska jag göra rent kattlådan och dammsuga lite hade jag tänkt mig.
 
Så jag skriver mer antingen ikväll eller imorrn..
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0