Gjort en sak som jag inte trodde jag skulle behöva göra

Hej på er där ute!
 
Nu har jag gjort en sak som jag inte trodde jag skulle behöva göra.
Jag kan säga så här jag lever på existensminimum.
Jag har telefon, bredband och TV på Telia och har haft de i ca 3 år.
Och efter som jag har flyttat och valt fiber så har jag bindnings tid fram tills dec nästa år.
Men jag Ringde idag och sa upp TV kanalerna som jag bara hade bindnigstid fram tills januari.
Och kostnaderna blev 250 kr mindre tack och lov.
 
Nu bara och invänta så man kan säga upp resten och få mer pengar över i månaden.
Detta hjälpte mig inte så mycket nu då jag fortfarande får betala fram tills dec eller jan.
Men efter de så kommer de göra en liten skillnad.
Skönt som bara den kan jag säga.
Nog för att jag hade velat säga upp allt nu men då hade jag fått betala en slut summa på ca 5000 vilket jag inte har råd med nu.
 
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0