God morgon

God morgon på er där ute!
 
Nu är vi vakna och uppe. Eller rättare sagt Sonny var uppe för kl 6 och jag klev upp 6.45.
Förstår inte att han kan ha sån energi så tidigt på morgonen.
Men den här veckan kan jag ju inte klaga på de.
4 nätter i rad så har har sovit hela nätter.
Och de är grymt skönt må jag säga.
Men jag är inte riktigt van med de då han har vaknat varje natt sen han föddes, fram tills nu då.
Kan ju hoppas att de håller i sig.
 
Ja mer då, gällande Sonny så har jag blivit tiktigt chockad vissa dagara så han har varit på strålande humör. Vilket inte heller händer ofta.
Vi har varit i lekparken och varit ut och lekt.
Här om dagen så plockade vi kastanjer, tyckte han var jätte kul då han "tampade", stampade bort skalet som är runt kastanjen.
Han springer och grejar, körsin elbil. Som numera är trasig, "mamma bilen trasig moffa laga".
Ena däcket har ramlat av och jag får inte dit de igen. Så jag får göra som Sonny, får fråga om Bosse kan laga den.
 
Igår sa jag till Sonny att vi skulle på berga kul (gympa salen här i smedjebacken har öppet på fredags kvällar för barn. barnen på skolan håller i detta, dom får leka med bollar och springa av sig.)
Så sa Sonny så här " mamma nu Sonny glad" och så skratta han.
Efter vi hade varit på berga kul, så fick han kvällsmat och så kollade vi på TV en stund till slut säger han " mamma sonny sova nu".
Och han tvärslocknade strax efter kl 20.
 
Och vad gjorde jag efter de då. Jo jag kollade på Nothing hill och på georgia rule.
Och självklart så tog jag en väldigt varm dusch, frös som bara den så stod säkert i duschen en halv timme.
 
Så vad ska vi göra idag då?
Har faktiskt ingen aning.
Vi ska iaf göra oss iordning snart, kanske bir en vända upp till lekparken.
Och Sonny kanske ska sova hos sin mormor och morfar.
Så de blir kanske en kväll för mig själv har inte den blekaste om vad jag ska hitta på med de löser sig till slut iaf.
 
Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ta fram lite kläder åt oss.
 
Skriver mer senare.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0