Inte haft någon lust att blogga

Hej på er där ute!
 
Som ni har märkt så har jag inte bloggat mycket senaste tiden.
Men jag har bara inte haft lust att göra de.
 
I onsdags var jag som sagt med min lillebror Alex till öron, näsa, hals.
Gick bra och vi var hemma vid 15 tiden igen.
Usch va jobbigt de var att kliva upp tidigt.
Vi klev upp 5.35 för att hinna göra oss iordning och komma i väg till bussen som gick 6.30.
 
Ja vad gjorde jag och Sonny när jag kom hem då.
Vi var kvar hos mamma en lite stund innan vi gick upp på byn och handlade lite.
Sen gick vi hem och grejja lite innan de var dags för Sonny att sova.
 
Efter de tog jag de bara lugnt.
 
Igår så hade vi tvättdag, vilket var behövligt med tanke på hur Sonny mådde i måndags.
Så de vara bara en lugn dag igår också i princip.
Var vid mamma en sväng och gick och handlade lite.
Köpte även bullar i går då de var kanelbullens dag.
Blev ganska många så de blir nog lite fika idag med, när jag har hämtat Sonny.
 
Iaf idag ville Sonny att vi skulle kliva upp före kl 7.
AHHH han som brukar var så mysig på morgonen och ligga och gosa tills kl ringer.
Men inte idag inte.
Och dåligt humör var han på för den delen.
Skulle ha tuggummi, bullar ja allt förutom frukost.
Men nej inte så tidigt på morgonen då ska man äta frukost först.
Så han blev lite grinig över de.
 
Han fick välja klader själv idag, så han tog fram sin ONE PIECE (star wars).
Den blev populär kan jag säga. Han älskar den.
Nästan så man är sugen på att köpa en själv ju.
 
Ah iaf så gick vi till dagis och idag fick jag inte ens ett hejdå av Sonny.
Varför då? Jo för han skynda sig till fönstret för att kolla om de kom någon buss och självklart gjorde de det.
HAHA. Titta bussen hörde man inne från lekrummet.
 
När jag hade lämnat honom så gick jag och handlade lite, för att sedan gå hem.
Väl hemma kom jag på att jag glömde köpa kattmat till lilla katten.
Så de blir en vända till på affären närjag hämtar Sonyy.
 
Så vad har jag gjort nu när Sonny har varit på dagis och jag har fått egentid?
Jo jag skulle möblera om i sovrummet, men de såg så konstigt ut så jag ställde tillbaka de som det stod haha.
Jag har bytt sängkläder i våra sängar och jag drog ut Sonnys växasäng så nu har han större säng.
Och jag har dammsugat, och sen bara tagit de lugnt.
 
Snart ska jag gå och hämta min lilla älskling på dagis.
Senare framåt kvällen kommer lillebror Henke över med sin pojkvän.
Vilket kommer bli välidgt trevligt.
Men jag vet inte vad vi ska göra.
 
Nä jag uppdaterar nog mer senare.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjäta.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0