Normaltid (vintertid)

Hej på er där ute!
 
Nu är den normala tiden (vintertiden) här igen.
Vilket känns väldigt jobbigt.
Vi vaknade kl 7 imorse, trodde då kl var 6, för varke mobil jag har haft har haft förmågan att inte ställa om sig själv till rätt tid när de har gått från sommar till vintertid och tvärt om.
Men kl var 7 och de var ljust ute:).
 
Men jag tycker denna dag har gått fruktansvärt seft. AHHHHH blir galen på dessa omställningar med tiden.
Sonny ligger här bredvid mig och vilar lite grann eller rättare sagt han sover.
 
Och så har vi ju dessa förkylningstider också.
Nu i höst har Sonny hunnit med feber och magsjuka, men magsjukan var bara en dag.
Och nu är han förkyld som bara den.
 
Så får se om jag får ringa och ändra hans tid på fredag.
Han ska ju till önh då dom ska kolla i näsan på honom och då ska han vara sövd, men vet ju itne om dom gör de om man är förkyld.
Aja nog om detta nu.
 
I fredags så skrev mamma på morgonen och undrade om jag kunde göra henne en tjänst när jag hade lämnat Sonny på dagis. Vilket jag gjorde.
Men j*vlar vad stressad jag blev.
Jag skulle iaf köpa fika till två av mina bröder som dom skulle ha i skolan.
Sonny börjar kl 9 så vi var uppe på affären ca 8:50 och på dagis ett par min innan kl 9.
Sen kom jag till mina bröders skola ca 9.02.
 
Efter att ha lämnat fikat så gick jag vidare hem till mamma. Åt frukost tillsammans och drack kaffe.
Relaxade i soffan ett tag. Sen ringde polen och undrade om jag kunde jobba.
Självklart var mamma snäll och ställde upp.
Skulle börja kl 15.
Sonny slutar kl 14, skyndade mig till dagis och hämtade honom 13.30 istället så jag skulle hinna handla lite, hem och hämta blöjor sen hem till mamma igen. Var hos mamma igenvid 14.15 och på jobbet ca 14.45.
Så snacka om stressig dag de blev.
Efter ett par timmar på jobbet så började de snöa.
Och hade de fortsatt snöa så skulle jag har ringt Bosse och bett han hämta mig för jag vill inte cykla när de snöar..
 
Väl hemma hos mamma så kör Bosse hem mig och Sonny, och han somnar på engång hemma.
 
Igår så överraskade vi mamma/mormor med en blomma för att hon är så snäll och ställer upp.
Mamma är verkligen guldvärd.
 
Och idag har vi varit i lekparken en sväng. Men inga andra var de där bara jag och Sonny.
Nu börjar Sonny vakna till liv så jag ska avsluta detta inlägg nu, så skriver jag mer ikväll förhoppningsvis.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0