Snart är de jul här i vårt hus:)

Hej på er där ute!
 
Som rubriken lyder så är de inte långt kvar tills de är jul igen.
Längtar tills första advent så jag får julpynta lite grann.
Har nog aldrig längtat tills advent och jul någon gång.
Men nu gör jag det.
 
Den enda problemet jag har just nu är de här med julklappar.
Vet inte nå vad jag ska köpa till Sonny, mina bröder eller till mamma och hennes man.
Så svårt att komma nå som ör både billigt och bra.
 
Men jag har lite ideer om vad jag ska köpa men inte riktigt hundra än faktiskt.
 
Tips någon?
 
Hur brukar ni fira jul?
 
Vi firar bara med familjen.
Alltså jag och Sonny är hemma hos mamma och resten av familjen.
 
Blir alldeles lagom de tycker jag, och mysigt trots att de kan bli lite bråk mellan oss syskon.
Julfrukosten är nog de bästa på dagen tycker jag:P
Äter god jul mat, kollar på kalle anka och delar ut julklappar (med tomte), hade jag inte fått Sonny så hade de nog inte blivit med tomte.
 
Åhhh nu vill jag nästan sätta upp julgardinerna och grejja men nej de får vänta i ca 1 månad och några dagar.
 
Efter julklapparna brukar vi äta lite mer.
 
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0