Tusan vad kass jag är på att blogga.

Hej på er där ute!
 
Nu är jag tillbaka igen eller iaf för denna gång.
Har blivit så kass på att blogga så de finns inte.
När jag ska till och sätta mig och blogga när jag väl har insperation till det så försvinner den lika fort igen.
Känns som jag inte orkar något numera.
 
Fullt upp hela tiden, Sonny har kommit in i någon trotsperiod.
Och i natt har inte de inte varit roligt.
Sonny har grinat, skrikit och sparkat sen 2 i natt.
Vi vaknade 8:15, Sonny börjar kl 9.
Snacka om att jag blev stressad.
Hörde inte ens larmet på telefon imorse.
Helt sjukt, har aldrig inträffat.
 
Men vi var vid dagis vid 9 tiden iaf. Inge krångel från Sonny imorse heller tack och lov.
 
Aja iaf, senaste tiden har gått åt till att försöka få Sonny att sluta  med sina utbrott, vilket inte funkar så jätte bra.
Förr förra vecka så hade vi en kanon vecka då han var glade hela tiden till och med när han skulle sova.
Sen började igen som vanligt eller de började när han fick feber, då kom utbrotten till baka allt skrik och grin, sparkas, nyps osv.
Vilket inte är så kul måste jag säga.
Tufft är de också för den delen.
 
I veckan som har varit så har vi sovit hemma hos mamma 3 nätter, blev typ varannan dag.
Och dom ggr frågade dom om vi ville sova där.
Första natten som vi sov där så kunde inte Sonny sova ordentligt, de sluta med att jag la honom på min mage så fick han sova med mig på soffan.
Dom andra nätterna har gått hur bra som helst.
 
Sov lördagen till söndagen, blev bjudna på mat på lördagen så hade vi mys på kvällen.
Mamma skickade hem oss igår eftermiddag då Sonny blev sur och grinig, för han ville ha macka istället för mat med vi tyckte de att han ska äta maten.
Och sur över atthan inte fick ha nappen.
 
Väl hemma så fortsätter de. Jag frågade om han ville ha nå att äta och han ville ha makaroner.
Så gjorde iordning de åt honom, sen knallade vi iväg till affären och handlade lite grann.
 
Sen somnade han strax efter sju ch jag tog de bara lugnt, la mig i tid.
Och som jag skrev längre upp så var de bara massa krångel i natt.
Vet inte vad jag ska ta mig till snart...
 
Säger bara trots underbara trots aaaahhhh.
 
Så vad händer idag då?
 
Ska ner på banken innan jag hämtar Sonny, sen ska vi väl hem och laga mat och grejer.
Och bara vara och hoppas på uppehåll så kan man gå ut och cykla lite grann.
 
Jag ska försöka bli bättre på att skriva på bloggen men jag kan inte lova något.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0