Tvättat

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och uppdaterar.
Som rubriken lyder så har jag tvättat idag. Blev 4 maskiner och nu fanns de inte tid förens den 9 november.
Vi klev upp före sju imorse och Sonny vaknade säkert tidigare.
Han lekte när jag vaknade.
Han hade lagat mat i sitt kök så han skulle tydligen mata mig när jag låg i sängen.
 
Efter vi hade klivit upp så fixade jag tvätten och klädde på oss för att sedan gå ner i tvättstugan.
Sen åt vi frukost och grejja.
Och ner i tvättstugan igen.
 
När jag hade lämnat Sonny på dagis, så gick jag in på konsum för att handla, men då funkade de inte att använda kortet där, så jag fick springa ner till banken och plocka ut pengar för att sedan gå tillbaka för att betala.
 
Väl hemma så fixade jag lite, sen kom två av mina bröder som ska vara här idag då mamma skulle göra något.
Dom sitter just nu och nördar GTA(hmm inte kul).
 
Blev klar i tvättstugan för ca 1 timme sen.
Kollade poste när jag hade hämtat tvätten och såg att jag hade fått brev från skönvik (skönvikt).
Dom skickade remiss dit för ca 1,5 år sen.
Så ska dit den 14 få se vad man kan få för råd att gå ner i vikt.
Och om de finns något dom kan hjäpla med.
Men då måste jag åka härifrån vid halv sju på morgonen.
Så måste höra med min älskade mamma om hon skulle kunna lämna och hämta Sonny på dagis.
 
Strax ska vi gå iväg och hämta Sonny på dagis iaf.
Han sa imorse att han ville att alle och phille skulle hämta honom.
Men lika bra att jag går med och hämtar också.
 
Så vad händer annars då? Inget speciellt faktiskt.
Bara ta de lugnt, ska laga mat när jag har hämtat Sonny.
 
Nä jag uppdaterar mer ikväll.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0