Uscha mig vad dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen. Har varit dålig på att uppdatera bloggen, men som i tidigare inlägg så har jag varken haft tid eller lust att blogga.
De händer mycket runt i kring med ändå så händer de inte mycket haha. De där lät ju kul:P.
 
Ja vad har vi gjort då.
Vi har tagit de lugnt, jag har hjälp mamma och Bosse att bära lite grejer eftersom om håller på att flytta till hus.
Eller rättare sagt nu har dom bara små grejer kvar att hämta.
Kan ju säga att min lägtan efter hus blev större när jag har sett va mysigt deras hus är.
 
I helgen så har Sonny och jag varit i lekparken och lekt en hel del.
I de var i söndags som jag hjälpte till att bära.
Så Richard och hans flickvän Ronja var snäll o var barnvakt.
 
Och igår var Sonny på dagis och jag var på ett möte.
Eller jag möte var de väl men de är några jag pratar med och kan bolla ideer med, mer skriver jag inte om de.
 
När jag sen hämta Sonny på dagis så var det inget gnäll eller nå alls vilket det brukar vara.
Han var på strålande humör hela dagen igår och han låg till och med och skratta när jag nattade honom.
 
 
Igår fick jag iaf mitt nya bord eller inte nytt då men jag och mamma bytte så dom fick de jag hade eftersom de var deras, så fick jag ta deras barbord dom hade i lägenheten, så nu är de jätte fint i mitt kök.
 
Igår kväll kom Henke och hans kille Marcus hit och drack kaffe med mig, pratade och så kollade vi på de okända. Blev en myskväll med andra ord.
 
Och i natt när kl var 1.45 så kom Sonny och väckte mig och sa: Mamma, Sonny leka.
Ahh inte nu nu får du komma och lägga dig och sov igen.
 
Sen väckte han mig vid ca 5.45 igen men han lekte lite sen kom han efter ett tag och sa: Mamma gräva upp tutte med traktorn.
Sen när jag väl vakna till så visade han mig var tutten var. Då har han petat ner den bakom elementet och skulle försöka gräva upp den med traktorn.
Men den ligger så långt ner att man inte får upp den.
 
Och idag var han även på strålande humör på morgonen. Så en bra dag i dag också.
Kan ju hoppas att de håller i sig resten av dagen också.
 
Nu iaf sitter jag här och lyssnar på musik och kollar på TV.
Bara ta de lugnt tills jag ska hämta Sonny på dagis och vandra upp till BVC med honom vid 14:30.
 
De hör till utredningen för ADHD. Började ju med ett test för att se vilken ålder han var i.
Sen var de det social och nu är de den medicinsk delen dom ska kolla.
Efter vi har varit där så ska vi gå hem och laga mat och invänta mamma och Bosse som kommer på kaffe.
 
Sen blir de lugnt resten av dagen igen.
Med bus och lek fram tills han ska sova.
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig på balkongen och ta en rök innan "våra bästa år" börjar.
 
Skriver kanske senare och då kommer de nog upp nya bilder på lägenheten.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0