Bilder=)

God kväll på er där ute!
 
Nu blir de en kort uppdatering och så kommer de upp bilder.
När Sonny hade sovit middag så fick han lite mellis.
Efter de så gick vi bort till huset som mamma och resten av familjen ska bo i.
Pratade med dom och Sonny härjade runt.
Drack lite kaffe och mamma putsade fönster, Bosse fixade till golvet.
Efter ett tag tingde Richard upp mamma och sa att han var hungrig så han och
Linus fick gå över till mig och hämta korv.
Strax efter ringer han upp igen och talar om att kylskåpet
och frysen inte fungerar.
 
Sprang ut och in efter Sonny.
Sen fick vi åka med mamma och Bosse hem.
(Måste skaffa nya skor. Har foppa och tygskor.)
Får ont som fan i ena knä när jag går med dom skorna.
 
När vi kom hem kollade jag kyl och frys.
Tänkte de att jag kollar proppskåpet.
Och mycket riktigt så var de en som gått.
Sen tog vi de lugnt.
Sonny fick kvällsmat, efter han hade ätit så dammsög jag av snabbt.
Diskade undan och "diskade" diskbänken.
Sen ville Sonny sova.
 
Så han har sovit sen ca 19,45.
Jag har duschat och ätit.
Men innan jag hade gjortde så komma mamma och Bosse över på en kaffe.
Vilket var väldigt trevligt. Bara de att vi ser ut som nördar med våra telefoner.
HAHAHAHA.
 
Nej nu ska jag inte skriva mer.
 

Lilla Divan.
 
 

Jag och min underbara son<3
 

Jag sa till Sonny gör en ful min.
Får till svar nä ja arg:)
Och de var dom bilderna jag lägger upp idag.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0