Förlåt för dålig uppdatering

God morgon på er där ute!
 
Nu är jag tillbaka från några dagars uppehåll.
Jag vet inte riktig vad man ska skriva om längre. Blir ju i princip samma sak varje dag.
Men men, i söndags så tog vi de mest bara lugnt, Henke var här en sväng.
Vi gick upp på byn och jag fick min första present:) fick den i förskott.
Jag sa att jag önskade mig en orkideé så jag fick en och fin var den.
Fick även en vit kruka till blomman.
 
Sen hem och jag sprang ner och kollade när de var tvätttid igen så jag tvättade även i söndags.
Sen hälsade vi på mamma en sväng och följde med ut på en promenad.
Sen somnade Sonny runt 20 tiden i söndags och han sov hela natten.
 
Igår så var de dagisdags för Sonny igen.
Efter att jag hade lämnat honom på dagis så gick jag hem till mamma och ringde TELIA igen.
Jag har fått tre datum av dom som telefon ska vara inkopplad. Men de har varken gått att ringa ut eller ta emot samtal.
När jag väl kommer fram så säger dom att den är påkopplad.
Men hör fortfarande i telefon "det går inte att nå personen för tillfället".
Hem och kopplar ur modemet och allt.
Funkar inte ändå.
 
Kör igång datorn chattar med supporten på TELIA.
Får de reda på att mjukvaran i modemet måste uppdateras.
Så hon fixar de.
Och hej hopp säger de så funkar hemtelefonen igen.
Äntligen.
 
Sen skriver Lisse på fb och undrar om jag ska men in till stan en sväng.
Självklart förljer jag med. Bara skönt att komma ifrån.
Väl hemma så fixar jag lite innan de är dags att hämta Sonny på dagis.
Sen hem och busar och kollar på TV.
 
Sen gjorde jag potatis och löksås. Fast såsen gjord av grädde.
Och Sonny åt 2 potatisar. Kors i taket.
 
Efter jag hade diskat så klädde vi på oss och gick ut en sväng.
Sonny fick cykla lite, sen gick vi in och lämnade cykoln och tog en promenad i stället.
Och Sonny var jätte duktig, höll mig i handen hela tiden.
Sen gick vi hem och han fick mannagrynsgröt och efter de blev de dusch för honom.
 
Han somnade runt 20 igår också.
Tog en dusch efter han hade somnat sen satte jag mig framför TV och datorn.
Sen la jag mig, tack och lov att Sonny sov hela natten igen.
Men kände imorse nör han väckte mig att jag skule nog kunna sova några timmar till, men de är lika bra att kliva upp.
 
Började även rumla i magen på mig. Vill inte. Mamma skrev igår att kom inte hit imorron vi har magsjuka.
Ohh shit jag var där igår ju..
Vill inte hoppas de bara är nå tillfälligt, men Sonny kom även imorse nör jag låg i sängen och sa att han har ont i magen.
 
Men men vi får se hur de utvecklas under dagen..
Skriver mer senare.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0