God förmiddag

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Börjar väl med senaste dagarna.
Som jag skrev i torsdags så skrev jag att jag trodde jag har gjort ett misstag.
Men de går åt rätt håll nu:).
Vill inte skriva något om de nu, utan de kommer med tiden. Eller rättare sagt tiden får utvisa:)
 
I torsdags så gjorde vi inte så mycket eller ja jag var hos mamma när Sonny var på dagis.
Hämtade Sonny och tog de bara lugnt sen.
Åkte med mamma och Bosse till Dacapo.
Kollade om jag skule hitta något och de gjorde jag.
 
Har ju tänkt måla om mitt vardagsrumsbord.
Men de behöver jag inte. Hittade ett fint begagnat vitt vardagsrumsbord.
Så nu är de helt klart i vardagsrummet. Eller ja nästan ska bort med två saker och in med en till fåtölj sen är de klart:).
 
Gårdagen, dagis var stängt så vi hade tvättfag igår.
Polen ringde så innan jag hann svara så sa jag till mamma : kan du vara barnvakt 16-21.
Ja jag kan väl de då svara hon.
Så tackade ja till den tiden igår.
 
Väl hemma så hade Sonny nästan precis somna när jag kom hem.
Tackade mamma och sen tog jag en snabbdusch.
Kollade lite på TV, kom inte i säng förens kl 00.35 eller nå sånt.
 
Men Sonny var snäll. Fick sovmorgon till 8.25.
Helt underbart.
 
Jag vet inte nå vad som händer idag.
Men vi ska gå upp på byn och handla lite och grejja och städa här hemma när grejerna är bort.
 
Men skriver kanske mer senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0