God morgon

God morgon på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Men kommer bara bli ett kort inlägg. Tänkte att jag ska skriva mer sen när Sonny sover middag.
Sonny han ville upp kl 6 imorse han.
Men sen la han sig bredvid mig en stund och så vaknade jag kl 7.10 eller nå sånt.
Så nu har vi hunnit med frukost. Diskat undan och nu sitter jag med en kopp kaffe som strax ska fyllas på:P.
 
När jag har druckit upp de så ska vi ut utanför med Tippen få se om han vill vara ut.
Han ville inte sist då han bara stod och skrek.
Men men nu har han j börjat ställt sig vid dörren och jama och pratat..
 
Men iaf jag skriver mer sen är Sonny sover middag.
 
Älskar min underbara son<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0