God morgon

God morgon på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen. Med en kopp kaffe.
Ja vad har vi gjort senaste dagarna då?
Vi har inte gjort så mycket, i torsdags så hade vi tvättstugan.
Och vi var upp och handla. Ni som känner mig vet att jag är rökare så jag har beslutat mig för att börja rulla cigg hemma vilket bli betydligt billigare.
Jag, mamma och Bosse delade på första och då köpte vi en kvarn och 1 kg råtobak.
Kvarnen kostar 285 och råtobaken kostar 320. Och nu eftersom vi delade så blev de 500 g var. Vilket man klarar sig på ett tag.
 
SÅ sen blir de till att köpa 1 kg för sig själv.
Nog om detta.
Vad gjorde vi mer i torsdags de blev inte så mycket mer eftersom de varså tråkigt väder ut.
Vi var mesta dels inne med undantaget att vi gick till affären 2 ggr.
Och jag var överlycklig i torsdags då jag äntligen har fått min mens, men den höll sig bara  två dagar.
 
Och igår då jo jag gick och lämnade Sonny på dagis, hade mammas hund med oss.
Efter jag hade lämnat honom så gick vi till affären och handlade åt mamma, och jag spenderadedagen hos mamma igår tills jag skulle hämta Sonny.
 
Richard följde med och hämtade honom och han blev överlycklig.
Meningen var att Richard skulle sova här, men han mådde inge bra och hade huvudvärk så han valde att gå hem, vilket var tråkigt tycker jag.
Men jag förstår han, förhoppningsvis så sover han här idag.
 
Igår kväll så gjorde jag chokladbollar, och vad fick man göra efter de? Jo jag fick ta rätt på spyor efter katten. Inte kul.
Sen kollade jag bara på TV resten av kvällen. La mig faktiskt i tid igår.
Eller rättare sagt jag somnade före kl 00.00.
Somnade med telefon i handen så jag tappade den i ansiktet:P
Nej jag tror jag skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0