Grattis på 19 års dagen=)

Hej på er där ute!
 
Detta inlägg blir till min lillebror Henrik som fyller 19 år idag.
 
Henrik idag har du levt i 19 år:P
Hahaha ja vad ska man skriva om dig.
 
Du är min lillebror, min första lillebror dessutom.
Men jag kan inte skriva att du är den bästa heller då jag har 4 bröder.
Ni är bäst allihopa fast på olika vis.
 
Vi kan bråka för att sedan vara sams ett tag innan de blir bråk igen.
Och jag minns när du var, kan du ha varit närmare ett år.
Jag skulle vara snäll och hålla i vagnen du satt i, men den tippade.
OPPS det var inte meningen.
 
Och lika en gång när du var över året, då skule jag vara snäll och duscha dig men
de blev för varmt och de va inte heller meningen.
 
Men iaf du är 19 år idag Henrik.
Helt sjukt vad tiden går fort.
 
Aja de får vara nog med detta inlägg nu.
 
 
GRATTIS HENRIK PÅ 19 ÅRS DAGEN.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0