Höst

God kväller på er!
 
Ja vad har vi gjort idag. Fick sms av Lisa imorse, hon undrade om vi ville med upp på byn, så vi följde med upp. Blev sedan med hem till Lisa.
Var ute på gården en stund så barnen fick leka. Drack lite kaffe och pratade både med Jessica och Lisa.
Sen blev de lite lunch uppe vid Lisa.
Barnen fick makaroner och köttbullar och vi åt kasslerpaj. Väldigt gott.
Vi kom hem igen vid 16 tiden Sonny var så trött så han fick sova ca 20-30 minuter.
 
När han väl hade vaknat så värmde vi på matlåda så vi fick lite middag i oss.
Sen gick vi till mamma en sväng. Och kors i taket han var på bra humör när vi var där.
Var där ett tag och följde sedan med upp på byn och handlade lite grann. Eller ja de blev en chokladbit och och coca cola.
 
Väl hemma så ville Sonny lägga sig och sova. Han somnade ganska fort. Så han har sovit sen 20.30 ungefär.
Jag har tagit mig en väldigt varm dusch.
Sa till mamma när vi gick hem från affären att jag tycker att det luktar höst. Känns direkt att de börjar bli höst, då det är kallare i luften så blir de en speciell doft tycker jag.
Så hösten är kommen. Blev ingen sommar iår.
Men men iaf så är de 19 dagar kvar tills jag fyller 23:P haha.
Usch, börjar ju bli gammal.
 
Ja vad mer kan man skriva då?
 
Jo jag tänkte se om de finns nå intresse för att lasa om min barndom/uppväxt?
Iså fall kommentera om ni vill läsa om de.
 
Nej nu ska jag kolla lite på TV innan jag ska lägga mig.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0