Kväller

God kväll på er där ute=)
 
Nu skriver jag igen.
Så vad har vi gjort idag då, inte speciellt mycket faktiskt.
I förmiddags gick vi ut så Sonny fuck cykla. Eller rättare sagt han sparkar sig fram på sin trehjuling.
Stannade till vid mamma och gick in där en sväng.
 
Följde sen med upp till affären.
Efter affären så gick vi hem och åt lite lunch sen fick Sonny sova middag ett tag.
När han hade vaknat till så gick vi ut igen, gick ner och kollade på får och lamm.
Klappade även en shetlandsponny. Trodde inte Sonny skulle våga men de gjorde han.
 Philip kom dit efter ett tag och kollade med oss.
 
Sen följde vi med hem till dom ett tag.
Var snäll och diskade åt mamma, dom var inte hemma.
Efter jag hade diskat så gick vi hem och värmde lite mat, och efter kvällsmaten så ville Sonny sova.
Han har sovit sen ca 19.30.
 
Jag har hunnit med att både diska och duscha.
Och druckit kaffe har jag gjort nyss.
 
Imorgon ska Sonny till dagis.
Då ska jag passa på att städa och ringa några samtal.
Få se om man får tag på rektorn över Sonnys dagis.
Sen blir de bara en massa bus när man hämtar honom på dagis om han inte är på dåligt humör förstås.
 
På lördag vankas de jobb på kvällen.
Ska då jobba med lillebror Henke.
Poolen ringde idag och undrade om jag kunde jobba.
Klart man säger ja om man får barnvakt och mamma är så snäll som ställer upp och är barnvakt.
 
Nej nu ska jag kolla lite på TV innan de är dags för sängen.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0