Näsblod

Hej på er där ute!
 
Fint väder vi har idag, blåser lite kallt då men fint är de.
Börjar med gårdagen.
 
Det var så trist och grått ute igår, så vi kollade på lejonkungen.
Och kors i taget Sonny satt stil och kollade på den filmen.
Pratade om lejonen imorse också för den delen.
Mamma kom över en sväng i går och drack kaffe med mig.
När mamma hade gått så fick Sonny sova lite middag, vilket jagockså hade tänkt göra.
Men blev de så då? Nä de blev de inte.
 
Sen tog vi de mest bara lugnt, lagade lite middag.
Och Sonny han skulle stänga balkongdörren och lyckades klämma långfingret.
Usch. Svällde lite men de gick ner nästan på engång.
Dammsög lite snabbt sen gjordejag kvällsmat åt Sonny.
 
Och efter de ville han sova.
Han vaknade till när jag var på väg att somna vid 00.30 ungefär. Och då såg jag att han blödde näsblod igen.
Tyckte de var nog förra veckan med näsblod. Men nej.
Iaf så var de inte lika mycket som förra veckan tack och lov.
Tycker nu att läkaren kan ringa och berätta vad proverna visade.
 
Men han somnade om och sov till kl var ca 6.30 igen och då tyckte han att jag skulle upp också, men de  ville inte jag, så han lekte lite innan jag klev upp.
 
Åt frukost och diskade och grejja innan den var dags att bege sig till dagis.
Så nu är Sonny på dagis och jag väntar på att kl ska bli 10 så jag kan chatta med TELIA.
Telefon har slutat funka IGEN. *suck*.
 
Sen efter de så ska jag över till mamma och plocka hennes ögonbryn.
Plockade mina igår, och måste bara berömma mig själv.
Fy fan vadjag är duktig på att plocka ögonbryn:)
 
Nej nu ska jag väl kolla runt lite innan de är dags att få tag på telia och gå över till mamma.
 
Skriver kanske ikväll.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0