Ojsan

Hejsan på er där ute!
 
Nu var de ett tag sen jag skrev igen.
Hmm hur ska jag bli bättre på detta igen då?
Ja vad har vi gjort senaste tiden.
 
Jobbade som sagt var i Lördags, kvällen gick fort på jobbet.
Och Sonny var vaken tills jag kom hem.
Alex följde med hem när jag hade slutat jobbet.
När Sonny hade somnat så hoppade jag in i duschen.
 
Efter de så upptäcker jag en spindel springandes på golvet.
Och de var ingen liten än.
Men lyckades få bort den.
 
På söndagen händeinte speciellt mycket.
Vi tog de bara lugnt och Sonny han sov till 8.15.
Skönt var de må jag säga.
 
Måndagen så var de dags för dagis för Sonny.
Han ville inte dit först, men sen när jag väl skulle hämta
honom så ville han inte med hem istället.
Sen blev de inte så mycket mer igår..
Jo vi var hemma hos mamma.
 
Och idag så hade vi tvättstugan, så vi gick upp till mamma.
Drack kaffe och Sonny åt frukost där.
Ner i tvättstuganoch sen hem en sväng innan vi skulle ner i tvättstugan igen.
När vi var klara i tvättstugan så gick vi hem till mamma igen.
Drack kaffe med Henrik, väntade på att mamma skulle komma hem för hon skulle vara barnvakt åt Sonny medans jag var på ett möte.
Efter mötet så gick jag hem till mamma igen.
Sonny sov när jag kom dit så åkte med Bosse upp till affären, skulle se om jag kunde hämta ut ett paket med bara kollinr. Men var tvungen att ha avin och den kommer imorron.
 
Och middagen idag blev köttfärssås och makaroner.
Gott var de kan jag säga.
Sen busade vi lite och fick besök av både Philip och Henke.
Efter de att Henke hade gått så fick Sonny duscha.
Sen ville han sova.
Men nu senare tiden så har Sonny fått problem att somna på kvällarna.
Kan ta allt i från 10 min till 1 timme.
Och idag var en sån dag som tog ca 1 timme innan han somnade.
 
Jo just ja skulle även skriva att nu har vi en lite kattbebis hemma. Namnet är Divan.
De fick bli de namnet då hon fräste åt stora katten en vända när hon gick fram själv till Tippen.
 
Aja nog om detta, nu ska jag kolla lite mer på TV innan de är dags att lägga sig.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0