Sonny hemma

Hej på er där ute!
 
Nu skriver jag igen:)
Varit mycket senaste dagarna. Eller nja inte så mycket, men har inte haft ork och lust att skriva.
Igår så fick jag sällskap av Henke in till stan.
Bjöd på fika, och sa de att nästa gång bjuder du:P.
 
Men som rubriken lyder så är Sonny hemma idag.
Började redan igår efter att han hade sovit en stund.
Han hade feber igår låg på 38,3.
Och så har han haft sen igår eftermiddag och vill knappt äta något.
Men sa till mig nu innan han somnade att han hade ont i halsen.
 
Men iaf mer om igår.
Åkte in till stan för jag var tvungen att köpa nya skor åt mig själv.
Mina tygskor har gett upp. Hål under skon så man blir dyngblöt.
Men hittade ett par snygga och sköna skor.
Dom är svarta och har en grön rand på sulan:P
Skönaste skorna jag har ägt faktiskt.
Men ovant att gå i sånda skor. Då jag oftast har haft skejtskor eller tygskor.
Dom här skorna var mer åt ja, jogging skor eller vad man ska säga.
 
Hittade även ett linne på lindex som jag köpte mig.
Har letat efter normala och lite längre linnen ett bra tag men har inte hittat.
Men nu gjorde jag de:)
 
Efter stan åkte vi hem och de var då Sonny somnade när vi kom hem.
Efter han hade sovit ett tag så skulle vi äta men var bara jag som åt då Sonny inte ville ha.
Följde med Henke upp på byn och sen hem och tog de lugnt.
 
Sonny somnade nästan på en gång när jag nattade honom vid 19.30.
Tog de lugnt efter att han hade somnat pch grejjade lite.
När jag väl hade lagt mig och var på väg att somna då vakna Sonny.
Och han var väldigt varm så la han bredvid mig efter att han hade fått lite alvedon.
 
Sen ville han ligga i sin säng igen.
Han vaknade vid 5 igen och ville ha vatten sen sov vi till kl var 7.
 
Och idag har vi inte gjort mycket, varit och lämnat en kaffebryggare till mamma då deras har gett upp.
Sen tog vi en promenad upp till byn och handlade lite.
Gick även in på karusellen som jag har skrivit om innan.
Hittade vinterkläder (skidställ) åt Sonny.
Trots att jag har en helt ny overall och ett annat skidställ så kunde jag inte låta bli att köpa de då dom bara skulle ha en 10 för de.
 
Och nu ligger Sonny och sover lite grann.
När han har vaknat så ska jag laga oss lite mat.
 
Men iaf jag skriver mer senare och då kanske de kommer upp bild på vinterkläderna jag köpte.
 
Hade så bra så länge.
 
Puss och kram syns på stan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0