Tror jag har gjort ett misstag

God morgon på er där ute!
 
Nu har jag varit seg på att skriva igen.
Men jag har helt enkelt inte orkat skriva på bloggen.
 
Kan iaf börja med måndagen.
I måndags skulle vi som sagt till Borlänge sjukhus med Sonny.
Åkte här ifårn vi ca 9.30.
Bussen till BLG skulle gå kl 10.30.
När vi hade åkte med blg bussen i ca 15 min, så kör busschauffören in på sidan.
Och säger de är nå fel på bussen så de kommer en buss och hämtar er.
Väntade och väntade.
Och till slut kom de en buss.
Vi skulle ha varit i blg 11.05 ungefär. Vi var främme kl 11,48 vid resecentrum..
Väl framme så känner jag hur de luktar konstigt.
Sen ser jag att de kommer svart rök från en bro och sen såg jag hur de flamma till.
Och när ja hade sett de kom brandbilen.
 
Sen gickvi vidare mot Kupolen och åt lite.
Sen kom en kompis till våran familj som jag inte har träffat på ca 3,5 år.
Dom följde med till Lindex så jag fick köpa mig ett par byxor.
 
Sen följde dom även med till sjukhuset. Aldrig varit till sjukhuset i Borlänge.
Träffade läkaren på öhn. Det för att Sonny blöder mycket näsblod var och varannan dag.
Men han fick inte kolla i Sonnys näsa såska ringa om 1,5 vecka och boka ny tid, så då blir de
så att Sonny kommer bli nedsövd.
Och då ska dom spola rent hans näsa, kolla polyperna, blodkärlen.
Och han ska även ta prover för blödarsjukan.
 
Efter att vi hade varit vid sjukhuset så följde vi med Carina hem och fikade lite innan vi skulle åka hem igen.
Mamma och Bosse hämtade oss i Ludvika.
När vi kom hem var det bara för Sonny att lägga sig och sova.
 
I tisdags blev de lugnt och Sonny var på dagis.
Fick även besök av min vän Vippan.
Vilket var väldigt trevligt.
 
Igår så var de dagis igen för Sonny.
Så var uppe hos mamma en stund igår.
Åkte även med mamma och Bosse ut till Nisses och handlade lite.
Halva priset på allt.
 
Och idag då.
Inget planerat idag iaf.
Ska snart ner på byn en sväng.
 
Och det här med rubriken "jag tror jag har gjort ett misstag".
Det finns några som vet vad jag menar med detta, men de handlar överhuvudtaget inte om Sonny.
De handlar om en annan sak.
Men hur vet man att man har gjort ett misstag??
 
Men jag skriver mer senare, för nu skulle Sonny helt plötsligt sitta i mitt knä.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0