Onsdag

Hej på er där ute!
 
Skriver väl lite igen då!
Var ju ett tag sen jag skrev sen sist. Börjar bli dålig på detta.
Men jaja, kan va så ibland å.
Sonny är på dagis just för tillfället men ska hämta honom vid 14 tiden.
 
Ja vad har hänt sen sist då?
Ja har väl haft lite problem med allt runt om krig. Bland annat med kärleken.
Men det löst sig. Mer om det behöver jag inte skriva.
Jo jag har även opererat min högra hand nu. Så de känns lite mysko och sitta vid datorn och skriva.
Haha känns som de blir pekfingervalsen just för tillfället.
Men det går det med, tar ju lite längre tid och skriva bara.
 
Jo jag har varit helt inställd på att vi hade tvättstugan idag. Så vi gick ner till tvättstugan vid 7 imorse, körde igång två maskiner. Sen vid 8 tiden så knackade det på dörren då var det en granne som sa att det var den 21 idag så egentligen hade jag tvättstugan imorrn. Men de läste sig iaf.
Hann bli klar med mitt iaf.
 
Så vad har jag gjort mer då. Inte mycket mer faktiskt. Har börjat umgås med min vän Lisa igen. Det är kul.
Annars händer det inte så mycket mer än de vanliga. Vara ute, städa och laga mat och allt där till.
 
Men skriver mer nån dag.
 
Sonny han växer så det knakar. Och har ett jävla humör dessutom.
Men trots detta så älskar jag min son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
Trackback
RSS 2.0