Hej hallå

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Som sagt är jag inte riktigt klar med flytten ännu. Har lite lampor kvar i andra lgh och sen förrådet kvar.
Efter de är de bara flytt städningen kvar.
De måste jag fixa nästa vecka, har jag bestämmt mig för iaf.
 
Jag har fått tid till ortopeden nu, Sonny ska till ÖNH och så ska jag till Avesta sjukhus.
Och även arbetsterapeuten igen.
Två av tiderna är samma dag, men tack och lov så krockar de inte. Men de va bara mina tider iaf.
 
I fredags så var jag upp till VC med Sonny då han hade haft feber i 4 dagar, ont i örat och världens dryg hosta.
Fick en massa mediciner åt honom iaf.
Och nu är han sitt gamla jag igen :).
 
Och ja vad gäller mig så känner jag mig glad men samtidigt så är jag fundersam.
 
Aja skriver mer nån annan dag.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Lina & Hampus

Hej

Ibland kan det kännas underbart att få börja om på ett nytt ställe.Jag och min son lämnade våran hemkommun och flyttade till en annan kommun.Där vi kände ingen förutom min syster,mormor och moster samt några kusiner.Det var jobbigt i början men sedan nu i efterhand så ångrar man inget att man tog det steget till att flytta.Men jag tänker lite på synd bara att jag inte hade något jobb också.Vi har nu bott här i 3 år snart och jag har fått lite inringsjobb men inget mer,förhoppningsvis så hoppas jag att det löser sig snart.Hade bara ett sommarjobb i början när jag flyttade hit.

Hoppas att din son slipper den onda värken i öronen när han blir äldre för det e inget kul.

Lycka till med flytt och städ

kram

2013-02-13 @ 13:45:05
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0