Helt sjukt!

Hej hallå på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen. Men inte med kaffe denna gång.
Jag har precis duschat och plockat mina ögonbryn så nu ser man väl lite bättre ut iaf.
 
Kan börja med gårdagen.
Ringde dom jag hyr utav och fick då höra att jag skulle lämna in nycklarna till förra lgh idag.
Så i ren stress och panik så drog jag bort dit och fick hjälp av  Bosse, Richard, Linus och Bosses kusin och Alex.
Så jag var klar med allt kl 19 igår kväll.
Så nu var man av med den lgh iaf, så då kan jag fixa och dona här i nya bäst jag vill.
Det kommer upp bilder på denna så fort jag har fått upp allt som ska upp.
 
Jo nu till något roligare. Eller ja för min del är det roligt iaf.
Jag har gått ner ca 5,5 kg på ca 2 veckor.
 
Vad har jag gjort?
Jag har inte den blekaste om vad jag har gjort för att gå ner.
De enda är att : Jag mår bättre, jag har minskat portionerna när vi äter.
Äter inget på kvällarna och är jag extremt hungrig så tar jag en smörgås.
 
Nä nu ska jag sätta mig vid TV:n en stund.
Imorrn så åker mamma och jag in till stan. Och de ska bli så skönt att vara själv med mamma.
Så får se om jag hittar nå kul åt mig inne i stan.
 
Skriver mer nån annan dag.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3 och resten av min familj också<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0