Lördag =)

Hej alla där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Ja vad har vi gjort dom senaste dagarna då?
Inte mycket faktiskt.
Tagit det mest lugnt. Skrattat åt Sonny då jag inte fattar vart han får allt ifrån.
 
Ett exempel:
Jag stod ute på balkongen och rökte.
Ser att Sonny står upp i soffan och säger åt honom att sätta sig ner.
Spelar roll får jag till svar av han.
Hahaha.
 
Igår fick jag ut och jobba iaf.
Ska även jobba på söndag kväll.
Efter jobbet igår så tog jag det bara lugnt.
Kolla på tv osv.
 
Och idag känner jag mig pigg som bara den.
Fick ligga kvar i sängen till kl 8 imorse.
 
Så nu har jag hunnit med att duscha, platta håret, sminkat mig, diskat och dammsugat.
Och nu har jag ingen aning om vad vi ska hitta på.
Eller ja just nu dricker jag ju lite kaffe som vanligt.
Och snart dags att laga mat.
 
Sen får vi se vad som händer.
 
Här kommer ett par bilder iaf.
 
 
 
 
Skriver mer nån annan dag:)
 
Puss och  kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0