Nästan klar med flytten

Hej på er där ute!
 
Nu försöker jag skriva så gott jag kan.
Men de går inte så jätte bra med handledsskydd på.
 
Jag fick hjälp av min kära vän Lisse i torsdags och köra kartonger.
Blev ett par vändor då.
Fick ju som sagt hämta nycklarna då.
 
Sen på torsdags kvällen så hjälpte min styvfar mig att hämta en hörnsoffa och ett vardagsrumsbord.
Jätte fin soffa och bord.
Och vi sov hos mamma två nätter men sen i lördags har vi sovit i nya lägenheten.
Sonny har som sagt fått eget rum och jag  sover i vardagsrummet.
Både jag och Sonny sover bättre.
 
Vi har fått git nästan allting från andra lägenheten.
Bara skafferiet och lite små grejer kvar.
Plus förrådet kvar.
Bilder på denna lägenhet kommer när allt är klart.
 
I söndags fyllde min kära mor år.
Vi åkte in en sväng till ludvika, Henke var snäll och var barnvakt.
 
Väl där inne så var viin på dollar store. Sen fråga mamma om jag ville in på jourmottagningen/akuten.
Drar lite snabbt varför.
Jag har haft ont i tummen och lite av handen i över en vecka, jag har haft domningar och stickningar också. (tack och lov så är de vänster hand).
Så när jag väl fick träffa läkaren så sa hon att hon skulle skicka remiss till ortopenden.
Karpaltunnelsyndrom (nerver som ligger i kläm i handen).
Jätte kul eller inte.
 
Hon tyckte även jag skulle kontakta arbetsterapeuten så jag kunde få handledsskydd/skena.
Så jag har varit dit idag och fått detta.
Ska ha detta handledsskydd dygnet runt typ.
 
Väldigt stelt och obehagligt. Mamma sa att man vänjer sig och de hoppas jag verkligen att man gör.
Går ju knappt att göra nå.
 
Men över till nå annat.
Sonny han ligger och sover, somnade kl 19 ungefär.
Då hade han feber så imorrn blir de inge dagis för honom.
Så vi tar oss nog en vända till gamla lägenheten och plockar lite grann.
 
Jag har klarat mig både från magsjukan som Sonny och resterande i min familj hade under jul och jag har klarat mig från förkylingen hitintills.
Kan ju hoppas att de håller sig så också.
 
Men ja har ju problem med handen i stället.
Aja allt löser sig till slut.
 
Nä nu ska jag ta och kolla lite på TV innan de är dags för sängen.
Kanske skriver imorrn igen.
En sak till.
 
TACK MIN ÄLSKADE MAMMA FÖR ATT DU TOG SONNY NÄR BOSSE HJÄLPTE MIG MED FLYTTEN.
GULDVÄRT AV ER BÅDA TVÅ.
LOVE YOU<3
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta, och hela min familj, ni är dom bästa.
 
God natt allihopa där ute i cybervärlden.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0