Söndag

Hallå där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Med en kopp kaffe som vanligt.
 
Känner mig inte pigg överhuvudtaget.
Sonny kom in och la sig bredvid mig i natt vid ett tiden.
Tänkte att han får väl göra de då.
Men de var inte skönt då jag bara har en 90 säng..
Trångt i sängen och en son som ska ta typ hela sängen.
 
Vakna till vid 6 tiden imorse då sonny ville kissa på toa. Hörde bara att han satt inne på toa.
Då hade han tagit av sig blöjan och ställt pallen vid toastolen så han skulle kunna sätta sig.
 
Sen vakna jag igen vid halv ått och såg då att han hade tagit fram sina skålar med godis och chips.
SÅ frågade vem har sagt att du får ta de. Du mamma fick jag till svar.
Inget minne utav de. Men han åt iaf frukost så de gjorde väl inget då.
 
Då när jag vaknade var jag täppt i näsan, huvudvärk som fan. Har fortfarande huvudvärk.
Men de täppta är borta iaf.
 
Ja vi har väl inte gjort så mycket än. Eller ja, jag har diskat, platta håret och sminka mig.
Så jag ser lite fräschare och piggare ut.
Kl 15 är det jobb för min del.
Vid 13:30 kommer en och hämtar andra katten.
Och efter de så går vi över till mamma så jag kan gå vidare till jobbet.
 
Sonny han härjar på som vanligt och är i princip helt frisk nu.
Jag hoppas att jag klarar mig från de värsta av förkylningen som resterande i min familj har haft.
 
Ja nä nu har jag inget mer att skriva.
Så skriver mer nån annan dag.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0