åhhhh

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Men denna gång känner jag mig deppig.
 
Skulle ju har åkt till avesta sömnlabb igår, men de blev inget.
Dåliga buss tider osv.
Hade inte varit hemma förens ikväll nån gång.
 
Och jag har ringt och avbokat Sonnys tid vid önh.
Och pga att jag gjorde de känner jag mig som en dålig mamma.
Men ville inte åka dit när han är förkyld.
Och jag fick en ny tid.
 
Vet inte vad jag ska skriva.
Så jag skriver mer när jag har något att skriv.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Det var nog bra att inte åka iväg om han var dålig.

Svar: ja de var nog de
Wictoria

2013-01-21 @ 21:20:40
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0