Förmodligen hämta nycklar

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här och skriver igen.
 
Har varit en stressig vecka anser jag. Jag har försökt fått tag på han som bodde i lgh jag ska hyra.
Men de visade sig att han hade varit utomlands.
Så han svarade igår. Han lämnar in nycklarna idag och jag och Sonny kan förmodligen traska ut dit idag och hämta nycklarna. Skulle ju vara bra om man säger så.
 
Vad har vi gjort mer då. Sonny har varit på dagis och jag har packat och tvättat.
Bara lite få grejer kvar att packa.
Men vill ju gärna ha nyckeln så man kan köra över de grejer man har packat.
Vilket är en hel del.
 
Skulle ha hämtat en soffa o soffbord ikväll. Men vet inte om de går nu.
Hade fått mejl från han som har att han inte kunde förens vid 20 tiden.
Suck.
 
 
Aja får se hur de blir.
Nä nu ska jag packa mer och ringa ner till dom som har han om uthyrningen.
 
Skriver väl nån dag när jag får tid.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0