Fredag

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och ska skriva några rader.
Eller ja vi får se hur många rader det blir :)
Ja vad har hänt här hos oss då?
Nja inte så mycket faktiskt.
Jo vi har ju alla gått in på 2013 nu.
Och jag vet att detta år kommer vara ett bra år:)
 
Henrik tatuerade mig för 2 dagar sen.
Kommer upp bild i ett annat inlägg så de kommer under rätt kategori.
Sonny växer så de smäller om de och han pratar bara i meningar oftast.
 
Igår så ringde jag öron näsa hals pga att Sonny fortfarande blöder näsblod, trots att dom
har bränt blodkärl på honom.
Så vi ska dit den 16/1 med honom. Och den veckan kommer ju bli rolig.
Jag ska till Avesta den 14 och sova där tills den 15 på sömnlabb.
Sen är de typ bara att åka hem och greja lite för att sedan sova och åka vidare.
 
Och veckan innan de ska jag till läkarn i Ludvika.
Jippie, eller inte.
Usch vad mycket det blir nu
 
Aja vad händer idag då?
Jo, imorse så gick vi iaf till dagis och efter de gick jag hem och städa. Dammsög och torkade golv.
Ska byta gardiner någon dag.
Nu sitter jag här och fördriver tiden lite tills jag ska hämta Sonny.
Efter dagis så stannar vi nog till i lekparken innan vi handlar och går hem för att laga mat och ha mys kväll.
 
Imorrn fyller lillebror/morbror Alex år.
Shit han blir hela 13 år. De är sjukt vad tiden går fort.
Ja vad händer mer i helgen då?
Igen aning än vad vi ska göra mer.
Men de löser sig.
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla runt lite på nätet innan jag knallar iväg och hämtar min underbara son.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0