God förmiddag

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Sonny ville promt upp kl 6:30, vilket inte kändes så lockande.
Men jag får vara glad över att han sov 10,5 timme i sträck.
Helt underbart. Men jag sova bara ca 6 timmar.
Och det får duga.
 
Alex kom igår eftermiddag/kväll och skulle sova här.
Och mamma frågade om jag ville ha deras köksbord med stolar sen när jag har flyttat.
Så jag la ut mitt andra på blocket igår.
Och de är en som har ringt ang det bordet.
Sen han kommer på eftermiddagen:)
Inte ens ett dygn har gått sen jag la upp annonsen.
 
Och till råga på allt så känner jag mig egoistisk idag.
Plattat håret och sminkat mig.
Satte upp luggen i en "böj" hmm konstigt men kommer en bild.
Visade Sonny när jag var klar och så säger han:
"mamma snygging"
Älskade lilla pojk. HIHI.
 
Ja vad händer mer idag då.
Jo vi ska ut till mamma en sväng och kolla på bordet dom har köpt.
Så blir de säkert lite kaffe och prat.
 
Nej nu ska jag avrunda detta med en bild på mig:)
 
 
Skriver kanske mer sen.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0