God kväll alla läsare

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen som jag skrev tidigare idag.
Ja vad har vi gjort sen jag skrev sist då?
Hmm inte så mycket. packade lite och gjorde klart i tvättstugan.
 
Busade med Sonny, fixade lunch och sen ut på en kortare promenade. Och kallt var det må jag säga.
Inget skönt väder under vintern.
 
Sen gick vi hem och Sonny han ville kolla på Blixten igen. Så han har kollat på den filmen 2 gånger idag.
Sen hittade han glass i frysen så han fick väl lite glass.
 
Upptäckte sen på eftermiddagen att jag hade fått in pengar så vi gick upp och handlade lite.
Dels så jag skulle kunna dricka kaffe imorrn och sen för att vi skulle laga mat :)
Vilket blev något lättlagat bara. Fick bli äggröra med bacon och någon smörgås.
Trodde inte Sonny skulle äta de med de gjorde han:)
 
Sonny fick duscha innan det var dags att sova och han somnade på engång.
Och jag har hunnit med plockning av ögonbryn och dusch.
Men nu ska jag kolla vidare innan Hell´s kitchen börjar.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0