Hej hallå

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och ska skriva lite:)
SÅ ja igår fyllde en av mina fyra bröder år.
Hela 13 år blev han igår. SÅ nu är han tonåring.
Grattis igen fast i efterskott.
 
Så vi var ute hos dom iprincip hela dagen igår.
Åt god mat och god tårta.
Och mamma hade bett mig baka något gott.
Så jag gjorde kärleksmums.
Men de var nu tredje gången som jag misslyckades med
att göra kärleksmums.
Åhh blir så sur.
Blir inte glasyren för lös så blir den för klibbig så
den stelnar på en gång.
Har aldrig misslyckats tidigare.
Suck.
 
Men men den gick och äta iaf.
Maten igår bestod av potatis, hemgjord brunsås och hemgjord biff ala mamma.
Sen när vi åkte hem så åkte vi med och lämna Richard i skogen innan vi åkte hem.
Sonny tvärslockna när vi kom hem.
Och jag kollade på film hela kvällen.
Och som vanligt kunde jag inte somna förens efter kl 2 i natt.
Vilket börjar bli väldigt frustrerande.
 
Nej jag skriver mer ikväll när Sonny sover. För detta inlägg har tagit ett bra tag och skriva.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0