Skriver idag igen

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Ja vad har jag gjort?
Började med att Sonny vaknade vid 6 imorse sen dess har jag varit uppe:)
Men de var nog för att jag somnade på soffan igår kväll.
Vaknade vid tolv och gick in och la mig i sängen istället.
 
Vi åt lite frukost och jag drack kaffe.
Sen gjorde vi oss i ordning för att sedan gå vidare till dagis och lämna av min lilla kille.
Efter de gick jag förbi en snabbis vid affären.
 
Hem och drack kaffe och kolla lite på TV innan jag satte igång med packningen.
Nästan allt är nere från väggarna nu.
Och de flesta skåp är urplockade.
 
Och har fått ihop en held del skräp som ska bort.
Nästan fullt på balkongen.
Fattar inte vart alla grejer kommer ifrån som man sedan slänger.
Usch för en massa grejer.
Tvbänken är helt ur plockade.
Så den enda DVD filmen som är framme är Sonnys.
 
Nu dricker jag kaffe igen och kollar runt lite på blocket.
Men inte finns de nå intressant där inte.
Nej nu fixa lite till innan de är dags att hämta Sonny på dagis.
VIdare till affären och handla så vi kan göra taccos till eftermiddagen/kvällen.
Skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0