Sonny 2,5 år

Hej på er där ute!
 
Nu kommer de ett inlägg om bara Sonny.
 
Helt sjukt igår var de den 23:e och Sonny blev 2,5 år.
Seriöst, vart har tiden tagit vägen någonstans.
Det var ju inte länge sen han låg i magen ju.
 
Åh min älskade son.
Du är mitt allt och mitt ljus i mörkret.
Mamma älskar dig nu och föralltid.
 
Och jag måste ju säga att han har fått talets gåva.
Han pratar hela tiden inte tyst en sekund, han pratar även i sömnen.
 
Nu har han kommit in i någon period, så här om kvällen kom han upp och grinade och sa att de va ett monster.
Stackars lillkillen.
Annars är allt bra med Sonny.
Jo han var ju som sagt in och brände blodkärl i näsan i höstas.
Men ska tillbaka till läkarn då han blöder igen.
Ska dit i början av Februari.
 
Nej nu kommer de lite bilder.
 
Från att vara så här lite (ca 4 dygn)
 
Till att vara 1 helt år.
 
Och till slut vara stor (2,5 år)
 
Min älskade lite son<3
 
Älskar dig min älskade son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0