Tvättstuga och packning pågår

Hej på er där ute!
 
Tar mig lite tid att skriva nu.
Jag som rubriken lyder så har jag tvättstuga idag. Sista gången i denna tvättstuga.
Sen återgår jag till tvättstugan vi ett annat ställe.
Vi ska flytta till en större två. Skiljer nästan 14 kvadratmeter.
Men vi ska bo längst upp denna gång:)
Blir motion iaf.
 
Flytten blir ganska snart ska ringa dom som hyr ut på eftermiddagen och fråga om dom har hört nå.
Eller om dom fått in nycklar så jag kan börja köra små grejer iaf.
 
Iaf lägenheten vi ska flytta till är jätte fin. Nya tapeter nymålat och nytt golv i vardagsrummet.
Sonny får eget rum och jag ska sova i vardagsrummet.
Åhh vad skönt de ska bli.
 
Nu är nästan alla tavlor nere från väggarna, alla prydnads grejjer är nerpackade och sen så har jag bara sparat ett par tallrikar och glas resten nerpackat förutom bestick och dyl.
 
Ska bli så kul, så nu känner jag att de är dags att köpa lite nya gardiner också men de tar jag vart eftersom sen.
 
Efter denna flytt blir det ingen mer flytt på ett tag må jag säga.
 
Och nu gäller de bara att hitt några fler som vill hjälpa till och bära:)
Någon som känner för de? ;)
 
Nej nu ska jag ta och grejja lite mer.
Men skriver förmodligen mer i kväll.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0