back again

Hello allihopa!
 
Tillbaka här igen efter ett uppehåll på ett par månader.
Hänt mycket här senaste tiden.
I februari så gjorde jag min GBP (Gastric bypass) op.
Helt öppet och ärligt. 4 veckor innan så vägde jag 104,2 kg ( har säkert vägt ännu mer).
och idag 3,5 vecka efter open så väger jag 91,1 kg. Blev sjukskriven i 4 veckor. Så på torsdag så är de över, skönt som fan ska de bli och ut och jobba igen.
Jag har bilder från innan operation och nu efter. Men jag kan inte lägga upp de förens jag har fört över dom till datorn.
 
Sen är det väldigt mycket mer som har hänt. Men det berättar jag om längre fram.
 
Jag har äntligen fått kontakt med en av mina bästa kompisar igen. Känns så jävla bra.
Och att det har gått 2 år sen sist är helt jävla sjukt.
Men vi är nog bättre kompisar idag än då. Kan prata om allt med denna person.
 
Så ja igår hade jag besök av min kompis så han fick även gadda lite på igen.
Kommer bild längre ner, dock är den inte klar än. 
Har även kommit på fler gaddningar jag vill göra.
 
Jaha vad ska man skiva om då. Hmm har fan inget att skriva om förtillfället.
Mer än att jag känner mig så jävla glad, pigg och fräsch.
 
Nej tar väl och lägger upp lite bilder.
 
 
Gaddningen som de blev lite färg i igår. Fortsättning följer.
 
 Denna vill jag göra också
 
 10 år mellan bilderna. men ja nog fan är jag smalare nu.
 
 Avslutar med denna.
 
 
Puss och kram syns på stan


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0