Musiken strålar genom högtalarna

Haaaalllllllååååå allihopa!
 
Onsdag idag och solens strålar tittar fram.
Sitter nu vid köksbordet och lysnnsar på musik.
Fick mig ett par skivor igår. Trodde dock att jag skulle få en skiva bara. Och den jag visste var Stiftelsen.
Så nu på morgonen så satte jag i den andra skivan och de visade sig vara KORN:)
Good shit. Konstig nog blir jag glad av sån musik.
Så tack min vän för skivorna.
 
Så kan väl tala om vad jag hade för mig igår då.
Först och främst var jag och lämnade Sonny på dagis.
Efter de så handlade jag på willys, så bar väl ca 10 kg hem.
Vilket gjorde att jag funderade på hur jag orkade bära upp min kropp haha.
Har gått ner 13,7 kg på 6 veckor.
 
Sen när jag kom hem så satte jag igång och städa lite eftersom jag skulle möblera om.
Och ni som känner mig vet att börjar jag så kan jag inte sluta.
Och då hade jag lovat en som skulle hjälpa mig att jag skulle vänta med de tills han kom hit.
HMM, men de fanns en madrass att lägga i haha.
Dom var lite tunga så jag var snäll och lämnade den.
Men de var inga glada miner då:)
Men men jag fick sota för de idag för träningsvärk deluxe kan man ju säga.
 Men iaf innan han kom hit så städade jag ännu mer.
Så nu har jag äntligen fått tillbaka suget av att städa.
Hinner väl städa sisådär 2 ggr till den här veckan.
 
Ja de var gårdagen de.
Idag då, Jo som vanligt så lämnade jag Sonny på dagis.
Hem och diskade undan från gårdagen, sen varit ut på promenad med lilla Bobbo.
Resten av dagen vet jag inte vad som händer.
Ska iaf gå till affärn sen när jag har hämtat Sonny på dagis, så han får cykla dit.
 
Men de var det!
Skriver ett till inlägg sen om själva GBP open.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0