Onsdag kväll

Hej på er där ute!
 
Klockan är nu 23:18 och jag ligger inte i sängen än.
Haha konstigt enligt mig för den här tiden brukar jag lägga mig. 
Men inte idag tydligen, är inte ens trött än.
 
Jag känner mig så *pip* glad, så de är helt sjukt.
Har nog äntligen blivit mig själv igen efter 2 år. 
Och det känns riktigt bra, när tillochmed mina syskon och mamma ser skillnad på de.
 
 
Kan ju berätta kortfattat vad som har hänt.
Jag har valt att gå ifrån han jag bodde med, då jag anser att han har behandlat både mig och sonen illa.
Har blivit tagen förgivet osv, ingen uppskattning på så vis.
Men jag har gjort rätt val, för både jag och pojken mår bättre, så mycket bättre.
 
Jag har hittat tillbaka till mig själv, den jag ska vara. Eller kanske inte riktigt ordentligt än.
Men de är på god väg iaf.
 
Har även hittat tillbaka till en väldigt bra vän, och till viss del så är det tack vare denna vän som jag har hittat tillbaka till mig själv igen.
Vi är nog lika knäppa båda två *öhm host* eller så är nån av oss knäppast haha.
Aja det går iaf och skoja om allt. Och munhuggas osv, och det utan att jag blir arg.
Lite konstigt när det gäller mig, för vem som helst kan inte jävlas med mig utan att jag blir arg.
Men va ska man säga, haha finns inget att säga om de på så vis.
 
Jo mitt självförtroende börjar sakta men säkert komma tillbaka, blir bara bättre och bättre.
Självkänslan är också på väg tillbaka.
En annan sak som har kommit tillbaka de är min styrka, inte styrkan.
Och det känns så J**** bra.
(haha inte svurit) Har lovat att jag ska försöka sluta, då jag fick höra igår att jag svär fruktansvärt mycket haha.
 
 
Jo de här med att hitta tillbaka till sig själv.
Det är inte det lättaste kan jag säga, men det går om man har sån bra vän som jag har.
Som hjälper en och hitta tillbaka, men denne kanske inte vet om det.
Men hjälp är det iaf.
Och jag kan skatta mig lycklig som har en sån bra vän.
 
Fan*TA* va mycket det blev om det då.
Hahaha, okej inget mer dravel om de nu.
 
Det var inte så mycket gnällinlägg iaf, mest positivt.
Men hellre positivt än negativt.
Men det får vara bra för denna gång nu.
 
Haaaa Deeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0